Monday, October 1, 2007

hello~~

wow....dah lama tak blog,oleh sebab seseorang yang penting bagi saya telah memperingatkan bahawa aku dah lama tak update blog aku,hehe,oleh disebabkan kemalasan,kepenatan dan isu isu lain telah membuatkan aku ni dah lama tak update blog aku,oleh yang demikian,aku pun update sikit blog aku ni,hehe....
kebelakangan ni saya sibuk dengan rumah baru aku yang baru dapat kunci lebihkurang 3 minggu yang lalu,wow...pasal rumah baru ni...bukan senang nak "mempelihara" sebuah rumah,kalau tiada duit yang lebih,bagus plan bagus-bagus baru beli,kalau tak,menyusahkan sendiri sahaja...
selepas dapat kunci,bukan main nak beli ini,nak buat itu,perabot baru,tv baru,apa pun mau baru,tetapi kira kos yang kena belanja,apa yang boleh jimat pun kena jimat,haha,ini boleh dikatakan tiada kepala besar jangan pakai topi besar.. :p
kenapa saya nak pakai bahasa melayu untuk menulis blog? oleh kerana bahasa melayu aku "cun"dari bahasa english,dan kenapa tak pakai bahasa cina? kalau i pakai bahasa cina,cindy cannot baca lah..lolz
akhir sekali aku akan try my best to update blog masa kesemasa lah...tau lah aku ni orang yang sibuk-sibuk,bukannya selalu ada idea & masa nak menulis cerita....
bah bye bye lah...akhir sekali post sikit gambar terbaru aku,kepada sesiapa yang merindui aku atau sesiapa yang baca blog laoya ni,tata
masih handsome bah...lolz

2 comments:

Anonymous said...

Wahahahahahah! Ada post muka hensem lagi oh. Hahahahaha! :D

Zan said...

Muahaha BM ko memang cun!