Wednesday, December 12, 2007

GOOD LUCK 2008!!

Almost end of the year of 2007,to be frank,this is not a really good to me,too many bad things happen in this year,i hope 2008 will be the greatest year for me..looking forward 2008!

有两句话要对他说:“谢谢你!“ “对不起!“  
"谢谢你给了机会我,但对不起我把它毁灭了"
"谢谢你让我看清楚我自己,但对不起我看清得太迟了"

心里平静了很多,也想清楚了很多,对自己所作的一切感到好后悔,其实错都是在自己身上但一直在怪人家,现在醒来也不迟,最重要就是别再一错再错.知错能改,金不换.心里不期望着什么,只希望大家都不会再感到压力,不再不开心,希望自己接下来不会再重复过错.愿大家都可以开开心心 :)

coughing badly,i think i gonna fall sick soon :(

1 comment:

CJane said...

2008 will be a good year for you!! :D It will bring you more good luck if you belanja sia makan mee laksa Inanam sana. LOL!