Saturday, January 20, 2007

kemalangan


Ini hari jam 1 pm bila aku dalam perjalanan balik rumah,kereta depan saya tiba-tiba berhenti & mau buat u-turn,dan jalan sana bukan untuk membuat u-turn so i terus buat brek kecemasan,nasib baik aku tak terlanggar dia,tapi kereta belakang aku (rusa) kena langgar oleh kereta(kancil) yang mengikutinya...nasib baik sungguh..jadi aku berhenti untuk menahan kereta yang di depan saya tapi dia terus lari dari tempat kejadian..nasib malang kereta rusa & kancil tu.kami telah membuat laporan kepada polis & polis juga suruh pergi ke balai untuk siasatan lanjut....
kadang kala kita boleh mengelakkan kemalangan berlaku jikalau kita memandu dengan cermat,tanpa kecuaian boleh menyelamatkan harta dan nyawa....

2 comments:

Anonymous said...

wah, celakanya the car lari macam tu saja? tak sempat take his plat number ka?

well, at least your car selamat la. :)

L said...

sempat,sudah lapor sama polis,matilah dia haha