Thursday, January 25, 2007

Looking Forward 2007

Recently quite busy with my works,so didn't blog for few days..
now i am looking forward for my future,i have a planning for year 2007
there are few things i want to do in this year....
a) take a english course for improving my writing & conversation in english.
b) start a some business with my brother,if it doing well i'll planning to quit my current job.
c) earn more money
d) travel to oversea

Aku telah berhenti main online game (World Of Warcraft) saya,1 tahun yang lalu,aku telah menggunnakan masa sepenuh aku untuk bermain game ini,dan aku mendapati tak boleh berterusan begini,so aku telah buat keputusan untuk keluar dari racun game ini..tapi i rasa gembira pasal i telah banyak berkenalan kawan dari game ini....kawan kawan,i sungguh gembira kerana berkenalan sama kamu...take care all of u...harap kita akan jumpa pada masa yang akan datang.... :)

my wishes will come true....

世上无难事,只怕有心人。

1 comment:

Anonymous said...

aww... macam mau nangis baca entry ko ni hari. LoL

well i wish you all the best of luck this year. success in your business too! xD