Monday, October 8, 2007

忙忙忙~

过了一个星期只有一天的礼拜天假期,又回到忙忙忙的星期一 ~.~ 星期六的时候去跑了几间家私店,看了好多的家庭用具和用品得到一个结论,那就是都~好贵哦!!~哈哈~看中了的东西有好多好多,要买的东西也好多。好!!就把那些东西做为我的目标,把它们都成为我新家的一部分 :)
当天跑街的时候见到Clement和他女朋友跑街,哈哈,我想他们也是时候了...lolz

kembali ke hari isnin yang sibuk Selepas hari cuti ahad yang cuma ada pada satu minggu ~.~ hari sabtu yang lalu aku telah pergi perberapa buah kedai perabot,nampak pelbagai jenis perabot dan barang-barangan rumah dan juga dapat satu kesimpulan,~MAHAINYA ~!! wah~ banyak juga barang yang aku nak beli ni,oklah..barang barang yang aku nak beli tu telah dijadikan target untuk rumah baru aku :)
hari itu juga terjumpa CLement berjalan jalan sama GF-nya,hehe..saya rasa dia juga dah tiba masanya tak lama lagi...lolz

4 comments:

CJane said...

Siapa Clement? Si Zan ka? LOL

L said...

ya...clement zan lolz

The Little Creamy said...

Slowly save money to beautify your house. I'm looking forward to see your new comfort house ...

Zan said...

GG