Wednesday, October 3, 2007

lolz,some old picture


hehe,ini ada lah gambar masa aku berumur 13 iaitu tahun 1990,masih sekolah peralihan di SMK kunak,boleh kenal mana 1 aku tak?Cindy,nampak muka si jack yang pucat tu haha,bukan main lucu masa i ternampak gambar gambar lama yang tersimpan di album lama i,haha...



yang ini 1 adalah gambar 1 tahun kemudiannya iaitu tahun 1991
masa i tingkatan 1...haha...muka nampak ada hensem sudah dari
1 tahun yang lalu..


aku akan post lagi banyak gambar gambar yang lama-lama dalam masa yang akan datang...

ps:-aku ada gambar lama si cindy also,haha....zan,i macam ada also lolz

2 comments:

CJane said...

HAHAHAHAHAHAHAHHHHAHAAHHA!!!!

Ada muka si Tay Lung, Ah Chong, Michael (Michael ka namanya tuh yg budak hitam tu??), err.. sepa sudah nama budak Iban tu? HAHHHAHAHAHAHA!!!!

Ada si Jack juga. HAHAHAHAHAHA!!

CJane said...

Ooooo aku baru perasan. Ada muka si Wistian juga.

HHAHAHAHAHAHAH!!!!! xD

Adei.. matilah aku ketawa ni!